Opdracht

Op de juiste manier strategische concepten doorvertalen naar de verschillende mediatypes. En een slimme oplossing voor het maken van repeterende content dat veelvuldig voorkomt.

RAI Amsterdam schakelt De Reclamefabriek in, als creatief bureau voor het uitwerken van strategische concepten en maakt daarnaast gebruik van professionele software, Smart Content Creator vooraanpassingen en doorvertalingen.

Fabrieks
Aanpak

Door zowel creativiteit als software in te zetten voor RAI Amsterdam, maken zij professionele reclamematerialen zowel met als zonder bureau. De Reclamefabriek zorgt dat de juiste boodschap op het juiste moment in de customer journey wordt overgebracht, maar wanneer de ontwerpen klaar zijn maakt RAI Amsterdam zelf de doorvertaling in Smart Content Creator.

Resultaat

Doordat de RAI Amsterdam alleen gebruik maakt van de denkkracht van de Reclamefabriek als het nodig is en de doorvertalingen zelf maakt in Smart Content Creator, benutten zij de capaciteiten van het team beter, maken zij meer content dan voorheen, kunnen zij sneller en flexibeler inspelen op actualiteiten en besparen zij substantieel in kosten.

Ontdek hoe je meer rendement haalt uit het nieuwe reclamemaken