Opdracht

In opdracht van Praxis hebben wij een digitale Tuinspecial ontwikkeld. In deze special nemen wij de consument mee in de seizoensgebonden tuinklussen, waarin de nieuwe campagne ‘Van grijs naar groen, is goed te doen’ duidelijk naar voren komt.  De consument wordt informeert, geïnspireerd en geholpen met alle handige Praxis stappenplannen.

In de Tuinspecial maken we gebruik van dynamische prijzen, zo is de special altijd up-to-date. Daarnaast is de special zo opgebouwd dat deze eenvoudig en snel aangepast kan worden op basis van het seizoen.

Fabrieks
Aanpak

De beschikbare 'softcontent' van Praxis.nl hebben wij op een efficiënte manier omgetoverd tot waardevolle tips, productadviezen en mooi vormgegeven stappenplannen. Dit is de rode raad van de special geworden, waardoor de consument precies weet wat zij kunnen doen om hun tuin zomer klaar te maken.

Resultaat

Een digitale special die makkelijk navigeert, inspireert en activeert naar online verkopen of een bezoek aan de vestiging. En daarnaast extra bereik oplevert, naast de reguliere folders.

Ook meer uit je reclame-euro halen bij digitale folders?