Opdracht

Per jaar ontwikkelen wij 6 tot 8 360-graden campagnes voor Subway. Vanuit internationaal krijgen wij een key visual aangeleverd en deze wordt gelokaliseerd en per middel doorvertaald voor de Nederlandse markt.

360 graden campagnes

Per campagne werken we alle middelen uit voor een 360-graden aanpak, zoals fotografie, video, online materialen, outdoor, restaurantmaterialen (panelen, raamstickers, posters, table toppers etc etc) en online activaties.

Fabrieks
Aanpak

Voor iedere campagne is snel schakelen noodzakelijk en dat is voor ons geen probleem! We werken met een vast team die exact wat te doen. We starten met de vertaling van het internationale idee naar lokale maatstaven en als deze in concept staat en is goedgekeurd, is de uitwerking een geoliede machine die snel en foutloos kan opleveren. En uiteraard kijken wij constant hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken qua middel en boodschap.

Resultaat

Campagnes gericht gericht op Gen Z met een duidelijke Subway signatuur die activerend werken en de traffic naar de restaurants verhogen.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne