Opdracht

Er werd ons gevraagd een campagne te ontwikkelen met internationale allure, zodat het merk als kwalitatief A-merk gepercipieerd zou worden.

360 gradencampagne

Ter promotie van de producten van Noizezz tijdens events, maar ook binnen retailoutlets, hebben we diverse communicatiematerialen ontwikkeld. Denk hierbij aan displays, outdoormaterialen, folders, instore materiaal en social-mediacampagne.

Fabrieks
Aanpak

We hebben het volledige creatieve concept ontwikkeld, gedesignd en uitgewerkt. De fotografie en beeldbewerking hebben plaatsgevonden in eigen huis. Hierdoor kunnen wij niet alleen snel schakelen, maar hebben we grip op ‘n hoogwaardige kwaliteit. Alle elementen zijn overgedragen aan de klant, zodat Noizezz de komende jaren het materiaal veelvuldig en breed kan inzetten.

Resultaat

Een kwalitatieve uitstraling die niet alleen onderscheidend is voor de branche, maar ook zeer wordt geapprecieerd door de klanten van Noizezz.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne