Opdracht

Introduceer voor Mediq Medeco Salts als hét leidend huidvriendelijk merk binnen de markt voor stomamaterialen.

360 gradencampagne

Via merk- en productadvertenties, direct mails, e-DM, online campagnes en vakbeurspresentaties hebben wij echte stomadragers de boodschap laten vertellen, dat Salts een huidvriendelijk product is om huidproblemen en/of irritaties te voorkomen.  

Fabrieks
Aanpak

In deze campagne was een zeer gerichte en geloofwaardige benadering essentieel om de professionele stomaverpleegkundigen te overtuigen. Daarom zijn de modellen niet gecast, maar gevraagd vanuit een besloten Facebookgroep van stomadragers.

Resultaat

Met name de wijze van casten van de modellen is doorslaggevend geweest voor het succes van de campagne. Deze campagne versnelde de groei met maar liefst 36,1% en won, als kers op de taart, een SAN-award!

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne