Opdracht

Ontwikkel een activerende omni-channel campagne, waar het merk Iittala wordt neergezet als het perfecte servies waarmee je eindeloos kunt combineren.

Activatie

Plaats een foto van je eigen serviesbord in de online ‘style-swiper’. Kies een ideale kleurcombinatie en de ‘style-swiper’ vult het servies aan met prachtige nieuwe items uit het Iittala-assortiment. Geef je servies een nieuw gezicht in drie stappen. Naast korting op de artikelen, was er ook een winactie via Instagram, waarbij de deelnemer de gekozen set kon winnen.

Fabrieks
Aanpak

De sfeerimpressies van de verschillende eettafels in de online activatietool zijn samengesteld door bekende interieurvloggers. Door hen te betrekken bij deze campagne, delen zij hun enthousiasme over deze online activatietool met hun volgers; ‘gratis’ extra media-aandacht die de traffic naar de online activatietool een extra boost heeft gegeven.

Resultaat

Door deze unieke en opvallende omni-channel campagnebenadering heeft Iittala een groot aantal nieuwe klanten geworven, die vervolgens Iittala-fan zijn gebleven. En zijn er 7,5 miljoen views gerealiseerd via Instagram.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne