Opdracht

Het groenste tuincentrum van Nederland heeft uiteraard een ‘groene’ activatiekalender. Hoe inspireren en activeren we klanten het jaar rond met een creatieve omni-channel aanpak?

360 gradenaanpak

Voor ieder belangrijk salesmoment in de tuincentra ontwikkelen we een creatieve campagnethematiek. Deze hebben we cross-mediaal uitgewerkt, van folder en instore materiaal, tot loyaliteitsprogramma en social campagne.

Fabrieks
Aanpak

De uitgewerkte concepten worden aan de studio van GroenRijk overgedragen, waar voor de verdere doorvertaling en productie van alle middelen wordt gezorgd. Door tussentijds goed met GroenRijk te reviewen, zijn onze designers een waardevolle toevoeging op het DTP-team van GroenRijk. Zonder de flexibiliteit, snelheid én het beschikbare budget uit het oog te verliezen.

Resultaat

Het marketingteam van GroenRijk wordt ontzorgd, haar studio krijgt kwalitatieve input en de ondernemers geven als feedback dat de activaties origineel, afwisselend en daarmee goed zijn voor een hogere kassa-aanslag.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne