Opdracht

Het Grote Speelgoedboek van Bol.com is zeer succesvol, en de ambitie is om nummer 1 te worden, zowel offline als online.

Online folder

Voorheen was de online versie van Het Grote Speelgoedboek een directe vertaling van het dikke printboek. In 2022 is gekozen voor een tweewekelijkse folder die altijd relevant is en inspeelt op de populariteit van artikelen.

Fabrieks
Aanpak

We hebben een hybride opgebouwde digitale folder gebruikt. Een deel is opgemaakt in designs passend bij Het Grote Speelgoedboek en een ander deel wordt automatisch ingevuld aan de hand van een product feed. Het hybride opmaken van digitale folders heeft voordelen. We maken gebruik van de feed van Bol.com, zowel op basis van voorraad als op populariteit op de website. Als product A vandaag populair is, wordt deze in de folder geplaatst. Als het de volgende dag is uitverkocht, wordt het vervangen door een ander product. Het hybride opmaken van digitale folders zorgt voor snelheid en flexibiliteit. Het aanbod kan eenvoudig tussentijds worden gewijzigd en er kan beter worden ingespeeld op de actualiteit.

Resultaat

Tijdens de hele Sinterklaasperiode goede zichtbaarheid en extra bereik door de inzet van de online folderplatforms.

Ook meer uit je reclame-euro halen bij digitale folders?