Post Thumbnail

BOL.COM KIEST VOOR DE RECLAMEFABRIEK

bol.com kiest voor De Reclamefabriek na grondige bureau oriëntatie

Amsterdam, 20 juli 2023 – De Reclamefabriek heeft na een grondige bureau oriëntatie bol.com binnengehaald voor de meerjarige creatieve uitwerking van ‘Het Grote Speelgoedboek’. bol.com heeft gekozen voor De Reclamefabriek vanwege hun innovatieve en betrokken werkwijze, evenals het gebruik van hun geavanceerde workflow, Smart Content Manager.

bol.com was op zoek naar een reclamebureau dat in staat was om de enorme stroom aan assets voor ‘Het Grote Speelgoedboek’ snel te verwerken en deze op creatieve wijze vorm te geven. Met tal aan belanghebbende, zowel intern als extern, wilde bol.com dit proces gestroomlijnder laten verlopen. Het vermogen van de Reclamefabriek om basis workflow te bieden die geoptimaliseerd kon worden voor het proces van ‘Het Grote Speelgoedboek’ was daarom een uiterst efficiënte stap. Bovendien speelde de expertise van de Reclamefabriek op het gebied van print, een belangrijke pijler voor een digitale partij als bol.com, een cruciale rol.

Wat De Reclamefabriek onderscheidt, is niet alleen hun vermogen om mee te denken, maar vooral hun daadwerkelijke uitvoering. Dit blijkt onder andere uit de manier waarop zij het proces van A tot Z in kaart brengen en de in te zetten techniek en werkwijze hierop aanpast. De Reclamefabriek brengt een unieke combinatie van creativiteit, technische oplossingen en slimme processen naar de tafel, wat bol.com overtuigde van hun toegevoegde waarde.

Mathieu Veldhuijzen (Business Innovation Manager) bij bol.com is enthousiast over de samenwerking en voegt toe: “We zijn enorm onder de indruk van de Reclamefabriek, die niet alleen meedenkt, maar ook daadwerkelijk actie onderneemt om ons project tot een succes te maken. Hun vermogen om onze enorme stroom van assets efficiënt te verwerken en creatieve output te genereren, heeft ons overtuigd.”

Marieke de Koning, Managing Partner van De Reclamefabriek deelt de vreugde en voegt toe: “We zijn ontzettend trots dat bol.com voor ons heeft gekozen. Onze innovatieve en betrokken werkwijze, gecombineerd met ons vermogen om zowel het creatieve als technische aspect van ‘Het Grote Speelgoedboek’ aan te pakken, heeft indruk gemaakt. We kunnen niet wachten om samen met hen aan de slag te gaan en mooie resultaten te behalen.”

——————————————————————————————————–

Voor meer informatie:

De Reclamefabriek – Marieke de Koning

Marieke.dekoning@de-reclamefabriek.nl

+31615043299

www.de-reclamefabriek.nl

Bol – Mathieu Veldhuijzen

mveldhuijzen@bol.com

+31655820255

www.bol.com