Opdracht

BAUHAUS zocht een bureau voor het maken van papieren folders, digitale folders, online assets en POS-materialen die op een efficiƫnte manier ontwikkeld kunnen worden, met als doel klanten activeren naar de winkel of webshop op basis van hun scherpe aanbiedingen.

Via folders, zowel print als digitaal, POS-materialen en online assets activeren wij de BAUHAUS klanten iedere dag om of naar de winkel of de webshop te gaan voor hun scherpe aanbiedingen. Alle communicatiemiddelen in deze 360 gradenaanpak sluiten op elkaar aan en versterken elkaar.

Fabrieks
Aanpak

Naast het opleveren van alle benodigde marketingmaterialen om aanbiedingen aan te jagen, hebben wij ook onze software ingezet om de workflow van BAUHAUS te optimaliseren. Op deze manier kunnen we slimmer, sneller en goedkoper de dagelijkse stroom aan aanbiedingen foutloos en efficiƫnt aan de man brengen.

Resultaat

Een geoliede machine die er dagelijks voor zorgt dat alle aanbiedingen foutloos en snel aan de man worden gebracht. Met als gevolg een hogere conversie!

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne