Opdracht

De vraag was om een internationale campagne voor Bamigo te ontwikkelen, waarbij het opbouwen van naams- en propositiebekendheid de doelstelling was.

360 gradencampagne

Vanuit één sterk merkidee hebben wij materialen ontwikkeld voor alle kanalen en alle middelen. Voor de webshop, online advertising, tv, radio, outdoor en zelfs de verpakking. Alle boodschappen zijn aangepast op het moment, het middel of de doelgroep. Zo kon niemand meer om Bamigo heen!

Fabrieks
Aanpak

Met een team van vier specialisten (productie, regie, camera, fotograaf) zijn we afgereisd naar Portugal. In twee dagen (één dag locatiescout en één dag productie) zijn alle beelden voor zowel de tv-commercial als de overige middelen geschoten en gefotografeerd. Met behulp van lokale specialisten in Nederland is het materiaal gemonteerd en bewerkt. Zonder tussenkomst van een productiemaatschappij, hebben we voor een relatief klein budget zeer hoge kwaliteit geleverd.

Resultaat

In een korte tijd is het Bamigo gelukt om de omzet van haar webshop te laten uitgroeien tot ruim 6 miljoen euro op jaarbasis. De geholpen naamsbekendheid is in korte tijd gestegen tot meer dan 60%. Een resultaat waar we heel trots op zijn!

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne