Opdracht

Ontwikkel een shopper-activatie om de buitenplanten te promoten bij tuincentrums. 

Shopper-activatie

Vanuit het gedachtegoed Wissel van het seizoen hebben wij met de activatie bij besteding vanaf € 20,- aan buitenplanten een gratis elho pot de campagne nieuw leven ingeblazen. Met als themaregel ‘De Groene Binnenkomers’! Wij hebben alle middelen uitgewerkt voor een 360 gradenaanpak, zoals radiocommercials, online materialen, POS-materialen, beursmaterialen en salesmaterialen.

Fabrieks
Aanpak

We hebben het creatieve concept ontwikkeld, gedesignd, gefotografeerd en uitgewerkt. Daarnaast hebben we ook de afstemming tussen de verschillende betrokken partijen op ons genomen. Beeldbewerking heeft plaatsgevonden in eigen huis om tijdwinst te behalen, en de radiocommercials zijn binnen een dag opgenomen en goedgekeurd. Hierdoor kunnen wij niet alleen snel schakelen, maar hebben we grip op én hoogwaardige kwaliteit.

Resultaat

Een fleurige en kwalitatieve uitstraling die niet alleen onderscheidend is voor de branche, maar ook zeer goed en uitgebreid opgepakt werd door de vakpers.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne