Vodafone SMART GIFT PACK

Vraag
Vodafone heeft belangrijk nieuws voor haar business partners: de start van het nieuwe fiscale jaar, de lancering van de Vodafone Academy én de gloednieuwe joint Partner Portal. Tevens wil Vodafone dit moment aangrijpen voor een blijk van waardering richting haar Business Partners. Hoe combineren we al deze boodschappen en hoe houden we het project werkbaar met 9 varianten voor de verschillende partnerniveaus?

Doelstelling
Het overbrengen en activeren van uiteenlopende boodschappen aan meerdere doelgroepen: het management bij de business partners enerzijds en de medewerkers die de Academy en de Portal moeten gaan gebruiken anderzijds.

Campagne
Om nieuwe business partners welkom te heten, de relatie met bestaande partners te bestendigen en te zorgen voor zichtbaarheid op kantoor ontwikkelen we gepersonaliseerde signs in de vorm van de Vodafone speechmark. In een videokaart trappen we het nieuwe fiscale jaar af. Om de medewerkers te enthousiasmeren ontwikkelen we een activatie, waarmee kans gemaakt wordt op een Smart TV of Smart Watch. Alle boodschappen zijn, in 9 varianten, pakkend beschreven op mooi drukwerk. Om deze middelen kwalitatief over de bühne te brengen ontwerpen we een prachtige gift box, die grotendeels persoonlijk overhandigd wordt.

Fabrieksaanpak
Vodafone heeft een sterke externe focus, maar het blijkt lastig om intern de benodigde informatie boven water te krijgen. De Reclamefabriek heeft niet alleen in korte tijd het concept ontwikkeld, uitgewerkt, geproduceerd én de complexe mailing verzorgd, maar ook de marketingafdeling geholpen bij het interne proces.

Resultaat
465 high-end gift packs voor alle business partners waarmee in één keer alle nieuwe communicatieprojecten op gedetailleerde en activerende wijze gepresenteerd zijn.