Iittala combineert eindeloos

Vraag
Ontwikkel een activerende totaalcampagne, waar het merk Iittala wordt neergezet als het perfecte servies waarmee je eindeloos mee kunt combineren.

Doelstelling
Bewustwording verhogen van het feit dat je met Iittala elke keer weer een nieuwe look kan creëren op tafel.

Campagne
In deze online campagne focussen we op een van de mooiste USP’s van Iittala: combinability. Want Iittala kun je eindeloos combineren, ook met je bestaande servies. Dit idee is uitgewerkt naar een mobiele website waarop je in drie simpele stappen je eigen servies een nieuwe look kunt geven. Ondersteund met POS-materialen met een scherpe sales actie.

Fabrieksaanpak
De sfeerimpressies van de verschillende eettafels in de tool zijn samengesteld door bekende interieur vloggers. Door hen te betrekken bij deze campagne, delen zij hun enthousiasme over deze tool met hun volgers; ‘gratis’ extra media aandacht die de traffic naar de tool een extra boots heeft gegeven.

Resultaat
Door deze unieke en opvallende campagnebenadering heeft Iittala een groot aantal nieuwe klanten geworven, die vervolgens Iittala fan zijn gebleven.