KANJERS PAKT HET ‘GROOTS’ AAN

Vraag
Ontwikkel voor de Banketgroep een massamediale campagne voor het stroopwafelmerk Kanjers.

Doelstelling
Hoe maken we Kanjers stroopwafels top-of-mind bij de consument en creëren we directe penetratieverhoging?

Campagne
Onder het motto ‘Iedereen is gek van Kanjers’ wordt op speelse wijze met speciaal door ons ontwikkelde typografische ‘Kanjertaal’ ingehaakt op actuele situaties. Uitgewerkt naar een TV campagne, radiocommercials, abri’s, instore materialen en social media posts.

Fabrieksaanpak
Gezien het beperkte productiebudget is gekozen voor een grafische campagneaanpak. Met behulp van een motion designer zijn er zes tv-commercials geproduceerd, zonder tussenkomst van een productiemaatschappij. Alleen de voice overs zijn opgenomen in een externe geluidsstudio, de rest van de productie is in huis gerealiseerd. Met als gevolg een zeer kostenefficiënte productie voor een massamediale campagne.

Resultaat
Een verdubbeling van de merkbekendheid van Kanjers binnen de categorie stroopwafels en een sterke groei in penetratie van meer dan 40%!