INretail Zeker van je aankoop

Vraag
Ontwikkel een tv-campagne en online campagne om mensen te overtuigen dat ze bij een CBW-erkende winkel hun aankoop moeten doen.

Doelstelling
Bewust maken van de doelgroep wat de voordelen zijn van een duurzame aankoop bij een CBW-erkende winkel.

Campagne
CBW-erkend is onderdeel van INretail. Alleen woon- en bruidsmodeleden van INretail mogen deze erkenning dragen. Voorgaande campagnes waren gericht op de leden zelf. Deze campagne is gericht op de consument waarin wij deze, met gebruik van een ‘Jip & Janneke’ animatiestijl, op een simpele manier bewust willen maken van de voordelen van het kopen bij een CBW-erkende winkel.

Fabrieksaanpak
We hebben gebruikgemaakt van het reeds bestaande materiaal en dit aangevuld waar nodig met nieuw materiaal, waardoor we snel en efficiënt te werk konden gaan. De banners zijn een doorvertaling geworden van de tv-commercial en in huis geproduceerd, zodat wij het materiaal in twee weken konden opleveren.

Resultaat
Een opvallende commercial en online campagne, die beter scoort dan gemiddeld. En dat ondanks het beperkte productiebudget.