Gourmet Voor chefs, door chefs.

Vraag
Ontwikkel een introductiecampagne voor een nieuwe saladelijn van Johma, genaamd Gourmet.

Doelstelling
Overtuigen van de kwaliteit en de liefde waarmee de handgemaakte salades van Gourmet worden gemaakt, voor chefs, door chefs.

Campagne
Vanuit de insight dat er in de keuken topsport wordt bedreven, wil Gourmet de chefs ontzorgen. Door handgemaakte en vers gesneden salades te maken die de chef het gevoel geven dat hij ze zelf heeft gemaakt. Daardoor kan hij tijd besteden aan gerechten die niet uitbesteed kunnen worden. Dit gedachtegoed was de basis voor de ontwikkeling van de campagne.

Fabrieksaanpak
We hebben gebruikgemaakt van het reeds bestaande materiaal en dit waar nodig aangevuld met nieuw materiaal, waardoor we snel en efficiƫnt te werk konden gaan. De banners zijn een doorvertaling geworden van de tv-commercial en in huis geproduceerd, zodat wij het materiaal in twee weken konden opleveren.

Resultaat
Een opvallende commercial en online campagne die beter scoort dan gemiddeld. En dat ondanks het beperkte productiebudget.