EINDELIJK, DE OPBLAASBARE JACUZZI VAN ALDI

Vraag
Laat iedereen weten dat de opblaasbare jacuzzi van ALDI nu tóch beschikbaar is in Nederland.

Doelstelling
Met een beperkt budget, zoveel mogelijk bereik realiseren om traffic te genereren naar de online reserveer portal.

Campagne
In deze online campagne, hebben we alle social media kanalen aangeschreven, die eerder een bericht hadden gedeeld over de ALDI jacuzzi in de UK. Met de boodschap ‘eindelijk te koop in Nederland’ hebben we klanten uitgenodigd om vanaf een bepaald tijdstip in te schrijven op de reserveringssite.

Fabrieksaanpak
In slechts een paar weken tijd is de complete campagne ontwikkeld. Zowel de bouw van het online reserveringsplatform als de ontwikkeling van alle communicatiematerialen zijn in huis gerealiseerd om een snelle doorlooptijd te kunnen garanderen.

Resultaat
Binnen 5 minuten waren alle 500 jacuzzi’s uitverkocht! Daarnaast hebben we ruim 20.000 nieuwe e-mail adressen vergaard. De media aandacht was overweldigend, volop aandacht op social media en gratis TV-items bij Hart van Nederland en RTL LateNight.