EEN GROENE ACTIVATIEKALENDER VOOR GROENRIJK

Het groenste tuincentrum van Nederland heeft uiteraard een ‘groene’ activatiekalender. Hoe inspireren en activeren we klanten het jaar rond met een creatieve omni-channel aanpak?

Fabrieksaanpak
Voor ieder belangrijk salesmoment in de tuincentra ontwikkelen we een creatieve campagnethematiek. Deze werken we cross-mediaal uit, van folder en instore materiaal, tot loyaliteitsprogramma en social campagne. De uitgewerkte concepten worden aan de studio van GroenRijk overgedragen, waar voor de verdere doorvertaling en productie van alle middelen wordt gezorgd. Door tussentijds goed met GroenRijk te reviewen zijn onze designers een waardevolle toevoeging op het DTP-team van GroenRijk. Zonder de flexibiliteit, snelheid én het beschikbare budget uit het oog te verliezen.

Resultaat
Het marketingteam van GroenRijk wordt ontzorgd, haar studio krijgt kwalitatieve input en de ondernemers geven als feedback dat de activaties origineel, afwisselend en daarmee goed zijn voor een hogere kassa-aanslag.

Bel   Mail