BAKKER BART ELKE MAAND UIT Z’N BOL

Vraag
Hoe brengen we iedere maand het verse assortiment onder de aandacht, zodat het de consument continu inspireert om vers brood of verse snacks bij Bakker Bart te kopen?

Doelstelling
Traffic verhogen naar de filialen en een goede synergie tussen alle beschikbare middelen en kanalen.

Campagne
Per campagneperiode ontwikkelen we een thematiek. Per thema wordt het productassortiment bepaald en aantrekkelijk gefotografeerd. Het thema wordt iedere maand cross mediaal uitgewerkt, van folder tot instore materiaal, van social posts tot online campagne.

Fabrieksaanpak
Omdat er iedere maand dezelfde middelen met nieuwe content gevuld moeten worden, hebben we scripts ontwikkeld om zo de materialen veelal automatisch te kunnen opmaken. Dit scheelt veel tijd (en dus geld), en ook is de kans op fouten een stuk kleiner.

Resultaat
De materialen worden iedere maand weer omarmd door de lokale ondernemers. En klanten krijgen eerder een duidelijker beeld van de aanbiedingen in de winkels.