Opdracht

Twee keer per jaar brengt ALDI hun wijnspecial uit, boordevol wijninspiratie voor het voorjaar en najaar. Als bureau hebben wij de uitwerking verzorgd van de print- en digitale special.

Print- en digitale special

Voor de uitwerking van de wijnspecial in het voorjaar is er gekozen om verschillende momenten uit het voorjaar te belichten, zoals BBQ, een borrel in de tuin, een picknick op het strand of lekker op je eigen terras. Kijk naar de beelden en je voelt de lentekriebels opspelen.

Fabrieks
Aanpak

Aan de hand van de briefing zijn wij aan de slag gegaan met onze copywriter om deze voorjaarsmomenten zo goed mogelijk te verwoorden. Daarnaast hebben we ons vaste team ingeschakeld om de fotoshoot tot stand te brengen. Tijdens de shoot hebben we diverse sfeersettings gecreëerd met wijn en recepten, en dat resultaat mag er zijn. Aan de hand van de print special hebben we een digitale folder ontwikkeld vol met GIF's en video's die de consument nog meer inspireert.

Resultaat

Twee prachtige specials voor print en online, waarin de consument kan zien dat ALDI de first-shop supermarkt is voor je wijn en bijbehorende hapjes.

Ook meer uit je reclame-euro halen bij digitale folders?