ALDI OPENT NIEUWE WINKELS

De vraag was om de openingscampagne voor alle nieuw te openen filialen voor ALDI binnen het thema ‘vers en vernieuwend’ lokaal aan te passen en snel en efficiënt uit te rollen.

Fabrieksaanpak
Ieder ALDI filiaal maakt gebruik van de bestelportal van de Reclamefabriek. Via deze online tool kunnen op eenvoudige wijze openingscommunicatie per filiaal & op maat rechtstreeks bij leveranciers besteld worden. Met volledige controle, door ALDI en de Reclamefabriek, op wat er wel en niet veranderd kan worden. Via de bestelportal krijgen leveranciers bestellingen binnen om deze vervolgens rechtstreeks te versturen naar het desbetreffende filiaal. Met één druk op de knop regelt het filiaal dus alles zelf. Beter, sneller en goedkoper.

Resultaat
Alle middelen worden op lokaal en regionaal niveau ingezet met als uiteindelijk resultaat: lange wachtrijen op de ochtend van de opening. Niet alleen enthousiaste medewerkers, maar vooral veel enthousiaste klanten die kennis maakten met de (ver)nieuw(d)e ALDI-filialen.

Bel  Mail