




Als retailer is het belangrijk dat alle uitingen bij elkaar aansluiten en de wijziging in de ene uiting gelijk doorgevoerd wordt in alle uitingen. De algemene boodschap moet ook gelijk blijven, of het nu gaat om themacommunicatie of om actiecommunicatie.
Fabrieksaanpak
Van folder tot online, van point-of-sales materialen tot radio. Alles vertelt dezelfde boodschap. Voor elke lang lopende campagnes (denk aan Pasen) en voor elke weekcampagnes wordt een verantwoordelijke aangewezen. Hiermee zorgen we dat alle uitingen hetzelfde verhaal vertellen. Voor de diverse middelen hebben we vaste samenwerkingspartners, waardoor er snel geschakeld kan worden en de kwaliteit gewaarborgd blijft.
Resultaat
Een geoliede machine die wekelijks zorgt voor een eenduidig verhaal naar de consument. Voor een wijziging hebben we aan één woord genoeg, in alle middelen wordt het snel en foutloos doorgevoerd. Of het nu gaat om een folder, een poster, een radiocommercial of een online banner, overal wordt dezelfde boodschap gecommuniceerd. In de dynamische retailwereld een echte must.