Bamigo Internationale Campagne

Vraag
Ontwikkel een internationale campagne om Bamigo, het duurzame onderkleding merk, te lanceren.

Doelstelling
Opbouwen van naams- en propositiebekendheid.

Campagne
Bamigo wordt in 2016 gelanceerd in Nederland en België. In de eerste campagne is bewust gekozen om de producteigenschappen op een stilistische, abstracte manier weer te geven met zwart-wit beelden en het unieke icoon: het panda masker. De tweede campagne gaat nog een stap verder. Het merk Bamigo komt nog meer tot leven door ook de karaktereigenschappen van de Bamigo man te visualiseren op een kwalitatieve en fashionable wijze. Bamigo is dé keuze voor de eigenzinnige en zelfverzekerde man die onder alle omstandigheden zijn hoofd koel houdt.

Fabrieksaanpak
Met een team van 4 specialisten (productie, regie, camera, fotograaf) zijn we afgereisd naar Portugal. In twee dagen (1 dag locatiescout en 1 dag productie) zijn alle beelden voor zowel de Tv-commercial als de overige middelen geschoten en gefotografeerd. Met behulp van lokale specialisten in Nederland is het materiaal gemonteerd en bewerkt. Zonder tussenkomst van een productiemaatschappij hebben we voor een relatief klein budget zeer hoge kwaliteit geleverd.

Resultaat
In een korte tijd is het Bamigo gelukt om de omzet van haar webshop te laten uitgroeien tot ruim 6 miljoen euro op jaarbasis. De geholpen naamsbekendheid is in korte tijd gestegen tot meer dan 60%. Een resultaat waar we heel trots op zijn!