NOIZEZZ, AL VAN GEHOORD?

Vraag
Ontwikkel een onderscheidende campagne, passend bij een A-merk, voor de herintroductie van de gehoorbescherming en de oorstukjes van Noizezz.

Doelstelling
Verhogen van de naams- en propositiebekendheid.

Campagne
Door te kiezen voor zwart-wit fotografie vallen de geluidsgolven extra op. Oorzaak en gevolg zijn benoemd in de bodycopy en worden gecombineerd met opvallende beelden. De campagne is uitgewerkt naar verpakkingen, webdesign, print uitingen, brochurelijn en POS-materialen.

Fabrieksaanpak
We hebben het volledige creatieve concept ontwikkeld, gedesigned en uitgewerkt. De fotografie en beeldbewerking hebben plaatsgevonden in eigen huis. Hierdoor kunnen wij niet alleen snel schakelen, maar hebben we grip op ‘n hoogwaardige kwaliteit. Alle elementen zijn overgedragen aan de klant, zodat Noizezz de komende jaren het materiaal veelvuldig en breed kan inzetten.

Resultaat
Een kwalitatieve uitstraling die niet alleen onderscheidend is voor de branche, maar ook zeer wordt geapprecieerd door de klanten van Noizezz.